torsdag 3 juli 2008

Första resan med sommarkortet

I går var jag och Ma i Malmö och fikade på eftermiddagen. Låter kanske tokigt men med sommarkortet så kan man ju resa var som helst i Skåne när som. Det är ju kanon. Var så otroligt trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga och gick och lade mig kl. tio, kan inte minnas när jag var så tidigt i säng sist.
Jag kunde inte låta bli och köpa några fler blommor i den underbara affären Oasen. Köpte två rätt stora buxbom för 19.90 st och en rosa Hibiskus 39.90, en cili som ska vara ute på balkongen 10 kr och två andra som jag inte kommer ihåg vad dom heter. Har nu i kväll varit nere i kolonien och planterat alla. Bilder kommer.
Har fortfarande hosta och känner mig inte helt frisk än. Har tre dagar kvar med antibiotikan hoppas att jag slipper detta sen.

Inga kommentarer: