söndag 23 november 2008

Slappesöndag

Änglahjärta

Änglahjärta i tomtetyg

Vaxmålning

Längst fram kan man ana grässtrån

Himmel, berg och gräs gjort med ett resestrykjärn och vaxkritor

Efter några intensiva dagar är det en slappedag i dag. Jag var på Alltmöjligt i torsdags och med BE på julmarknad i Hässleholm i fredags (denna gång som besökare) köpte lite garn som jag inte kan visa nu (ska bli en julklapp). I går var jag hela dagen på vuxenskolan och ingick som ledare på en prova på dag. Jag visade hur man syr änglahjärtan och BE hade sina smycke och visade hur man gör det. Det var sex olika saker som man fick prova. När det var nästan slut fick vi chansen att testa lite och det blev vaxmålning för min del. Detta var otroligt kul och intresant, det vill jag testa fler gånger

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

dom e så himmla fina vaxkorten.. man kan knappt tro att de blir till av ett strykjärn.. hihi.. =)