lördag 11 december 2010

Loppisrunda med MA.

Kan man ha för många av dessa? Köpte dom i andra loppisbutiken vi besökte i dag.

Fullständigt felfria. Det är så fint att ha knappar eller band eller annat i dom.

Fler formar blev det också. Tre olika sorter.

En påse med osorterade gubbar till barnbarnen.

Gammal docksäng till 25 kr som jag ska måla om och sy sängkläder till. Kan redan se lapptäcket som ska pryda sängen.

Adventljusstake som jag köpte förra gången jag var i loppisbutiken. Gillar den jättemycket för den är så enkel och påminner om en lusiakrona.

I dag hade jag en härlig loppisdag med min kära moder. Vi körde till två secondhand butiker och fyndade och hade det mysigt. Tog god tid på oss och det är lite tvunget om man ska hitta skatterna. Vill du se vilka tyger jag hittade i dag så får du kika in på min syblogg Tokerier.

Inga kommentarer: