tisdag 29 april 2008

sydag


Sydde vidare på mina lekkuber. Vi (Quiltarna)diskuterade vår årliga sommarutfärd som i år ska gå till Köpenhamn. Vi reser antagligen den 28-5 . I-M berättade om sin USA-resa och visade allt billigt som hon köpt. För några få cent hade hon köpt tyger och knappar och pärlor m.m. Jag fick några otroligt fina stenar från Grand Canjon. Jag älskar stenar så jag blev jätteglad.
Vid halv fem tiden kom C och A ner till kolonien med den jättestora växten som jag fått av dom. Nu ska jag försöka att hitta namnet på den. Vad A sa så kommer den från Syd Amerika och heter något med gigantus. Det blåste för mycket för att jag kunde ta någon bild så jag försöker i morn.
Är fortfarande skittrött efter helgen så jag ska nog snart i säng.
Hoppas att det blir fint i morn när vi ska ner och kolla elden vid bron och höra när kören sjunger in våren.

ÄNTLIGEN VÅR.

Inga kommentarer: