onsdag 15 oktober 2008

Abstinenser

Mormors fotomodell.
Visst passar jag i den nya mössan?

Nu ska du få se mommo.

Jag vågar stå upp i din säng.

Och hoppa. Kolla vilken häftig tröja som jag fick av farmor.
Nja, det är nog bäst att ta det lugnt så jag inte står på näsan.

Jag har lidit av abstinenser efter Milton nu när han varit i Skövde i 5 dagar. Jag unnar verkligen farmor och fastrar och kusiner att träffa honom det är inte det. Men mormor är ju van vid lilla gullungen mest varje dag. Tyvär är 2/3 av dom sjuka i något med kräk och magont. Hoppas att dom kryar på sig fort.
Regnet har öst ner hela dagen, men vi trotsade det och gick på bibblan och lånade lite böcker med mönster till barnkläder och lite tidningar. Det märks att hösten är på G. Nu får tiden gärna flyga i väg fort som bara den för jag längtar redan till våren med sådd och snödroppar och krokus och hästhov och .....................................

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

Nu e vi alla tre sjuka.. =( usch... hehe villken halvmodig liten gubbe..