fredag 30 januari 2009

Bättre än en lottovinst



Körde som vanligt upp till Allt-Möjligt i går och blev nästan genast tillfrågad om jag ville med till Kristianstad på ett föredrag med Mia Törnblom. Gissa om jag ville? Jag säger bara vilken kvinna. Så jäkla intresant att höra på och så många kloka och visa saker hon tog upp. Att sen hon är hysteriskt rolig blir det ju inte mindre bra av. Som vi skrattade och njöt av Mia som med ett fantastiskt kropsspråk höll låda i mer än tre timmar. Tackar för att jag fick möjlighet att vara med om detta. Köpte hennes självbiografi som hon signerade till mig. (mallig för det hon skrev) Var så trött när jag kom hem att jag inte orkade blogga.
Efter ett möte i morse for jag och mina två fina töser in till staden och fixade ett ärende och sedan var vi runt i olika affärer och var och åt kinabuffe. Så härligt att det bara var vi tre. Men efter två långa och intensiva dagar är jag nu mer än trött och ska snart hitta kartan till min säng. Planen för i morgon är ett besök på en Secondhandaffär i Osby, hoppas att det blir av för jag älskar att vända och vrida på gamla grejer och fynda. Oj vad lycklig jag blir när jag hittar det som jag inte visste att jag behövde.

Inga kommentarer: