söndag 28 februari 2010

Var äter man bäst och var sover man bäst?

Jo hos syrran i Stuglivet.
Vilken mat vi blev bortskämda med. Underbar lax med ugnsrostade palsternacker, morötter och rödbeter. God sås gjord på Turkisk joghurt och smarriga krydder. En krispig sallade på det och ett glas rött. Mumsfilibabba.

Ser det inte inbjudande ut?

Frukosten intog vi i härliga köket i denna fina miljö. Och tror ni inte att vi fick urgod middag innan vi åkte hem också. Ja, hungriga var vi inte en enda minut.

Mammi och jag övernattade i Stuglivet i onsdagsnatt. Vad man blir bortklemad där med god mat och mysigt snack. Vid nästa besök hoppas jag att vi kan gå ner till havet. Vi hann med ett besök i en loppisbutik också innan det blev tid för hemresa. Tack yster för härliga timmar.

2 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Mmmmm vad glad jag blir för dina fina ord. Jag njöt av att ha er här i mitt stugliv, det är så härligt med en varm familj. Mat måste man ha, äta bör man annars...

Ha en fin dag
KramKram
Lillasysteryster

Helena sa...

Vad härligt det ser ut! God mat och härlig miljö!
Kram Helena