torsdag 18 november 2010

Skyddsängel på arbete en onsdag i november.


Tillsammans med två av mina Quiltarkompisar var jag och tog ner vår utställning på ett lokalt bibliotek på onsdagen. Vi tänkte att samtidigt inköpa påsar och ljus och dyligt till vår julmässa i helgen. Fru E parkerade utanför butiken och jag tog ca två steg och min högerfot försvann i ett hål i trotoaren. Som den vigaste sulfid snurrade jag runt i fallet och landade på ryggen. Inga ben eller armar brutna. Ingen hjärnskakning. "Bara" en otroligt ömmande rygg, skulderblad, vrist och arm.
Jag sände genast en stor tanke och ett stort TACK till min skyddsängel som räddade mig från mer ondo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla Zazza!

Jag har aldrig sett dig så vig som du var i fallet som nästan gick i ultrapid. Tur att du inte bröt armar och ben iaf. Skyddsängeln var med dig.

Kram Eva