söndag 8 januari 2012

Nytt från syrummet.

Efter fönsterputtsning och ommöblering så blev det ljusare och mer inspirerande. Nytt bord och nystruken duk.



Sötaste kruka (loppisfynd från i år) som får husa blåbärsriset som nu fått blad.




Sybaronen som jag målat och stilat.



Får visa hur det kan se ut i syrummet. Tack vare min dotter som vek och sorterade tygerna innan vi hade julpyssel är det än så länge så här fint.



Träbokstäver från syster/systerdotterns affär Lyckliga Hildur i K-stad. Jag och unikaboxar, fattar inte det. Men praktiskt till alla små lappa som jag inte kan slänga. Ni vet alla bra att ha grejer :)

2 kommentarer:

Emma sa...

**så fint du fått det, ja nu vill man ljusa upp överallt:) o din vägg med tyger bara älskar jag!! Ha der bäst, kramen/Emma**

Mitt Stugliv sa...

Wow vad fint det blivit. Snälla Ida som hjälpt dej med att vika ALLA dina tyger, vilket jätte jobb.
KramKram
Lotta