måndag 5 maj 2008

Måndag igen



Ja så gick den helgen. Festen för mina kusiner var kul med jättgod mat och jag träffade människor som jag inte hade pratat med på många år.
Konfirmationsträffen gick jättebra,kul att träffa sina gamla kompisar efter alla dessa år. Vi var inte mer än 14 styckna men vi hade det trevligt. Eftersom jag var med och fixade det så var jag mer än slut när jag kom hem i går kväll.Orkade inte skriva något.
Hade tänkt att jag skulle ta det lugnt och lata mig i dag med kl.9 tog jag cyklen och stack ner till kolonien. Det är ju mycket som ska hinnas nu så det blev såning av diverse frö och flyttade lite plantor m.m. Mysko men mina grannar hade hittat en stendöd kanin på min koloni i lördags. Hoppas inte att det var på min tomt som den blev förgiftad.Om några dagar ska jag sätta potatis och dalier och gladiolius. ÅÅÅÅ vad det är härligt.

Inga kommentarer: