fredag 28 augusti 2009

3000 besökare


I går passerade räknaren 3000 unika besökare på min lilla blogg. Mer än jag någonsin förväntat mig. Just nu blir det inte så mycket kolonigöra för jag sitter här med min stackas tå och förbereder till bodagarna. Men nog ville jag cykla ner till paradiset i morse med medhavd frukost. Hoppas på att det blir många fler tillfälle till det under hösten. Kan någon fatta vad fort sommaren tog slut. Varje vår tänker jag att det är en halv evighet till hösten, men tji fick jag för nu är vi här vid starten till lövfällning och kala träd och kyla och .................. Men men man får göra det bästa av det och tända lite ljus och hygge sig med att läsa några böcker om trädgård och växttipps. Allt börjar om igen. Det är charmen med livet enligt mig. Det och mina barn och barnbarn som jag älskar över allt annat. Lyllos mig att alla är friska och har det bra.

Inga kommentarer: