måndag 9 juni 2008

Klädinköp



Man är aldrig äldre än man känner sig

Jag och Ma for iväg till Stan i morse för att köpa kläder till det stundande bröllop på lördag. Döm om mig förvåning så hittade jag snabbt både blus och byxor, trodde att det skulle ta det mesta av dagen. I bland har man bara sån jäkla bonnatur. Känner mig inte så bra just nu (hoppas inte att jag blir sjuk) Har inte hunnit ner till kolonien i dag. Ska försöka att vattna i morgon (det lovas svalare väder och det tacka vi för). Denna tropiska hetta är ju inget vi nordbo klarar i längden. I varje fall inte jag. Snart börjar jag att dansa regndansen. Go tro och stora sko så kan man gå på vann eller hur?

1 kommentar:

MLE sa...

Skönt att det gick fort med klädinköpet, finns inget värre än när man får leta. Ja absolut kan vi vänta tills efter bröllopet, vi tar det när du kan. Kram