torsdag 26 juni 2008

Värre än vad jag trodde


Vaknade i morse och kunde knappast andas, ringde sköterskan kl.08.45 och fick tid kl.10.00. Fick bråttom för bussen gick kl. 09.35. Så det blev till att slänga i sig en macka och en halv kopp TE. Jag har både lunginflamation och halskatarr så det är ju inte konstigt att jag har haft ont och varit sjuk sedan i söndags. Nu ska jag ta antibiotika i 10 dagar och hoppas att jag ska slippa denna fruktansvärda smärta i halsen fort som bara den. I var oxå hos läkaren och fick antibiotika för sin förkylning som hon har drats med sedan snart en månad (stackaren). Men M verkar att ha kommit över sitt elände. Nu önskar jag dom alla tre en riktigt trevlig resa i helgen och hoppas att vädert blir bra.
Önskar mig själv mer krafter så jag kan komma ner i min älskade koloni snart.

2 kommentarer:

Emma sa...

Hoppas att du mår bättre!

MLE sa...

Hoppas att du snart blir bättre, o grattis på födelsedagen oxå!!!