fredag 6 juni 2008

Svenska flaggans dag

Kålrabbi, morötter, dill

Hjulkrona, rädisor, purjolök, dill

Popcornsmajs, morötter, rädisor, isbergssallad

Gunnar växer och växer spänd på blomman

Mandelpotatis

Efter flera dagars stiltje så ska jag försöka att vara lite flitigare med Bloggen. Var på Kalles (min nevö) studentfest i går kväll. Jättetrevligt vi var ute i ett partytält i trädgården och fick god mat och livemusik. Alltid kul att träffa stora tjocka släkten.
Grattis Kalle jag önskar dig allt gott i framtiden.
Det fortsätter att växa så det knakar på kolonien så det är vattning varannan morron som gäller. Men det är så trevligt att stå och vattna och äta min medhavda frukost i min sitthörna. Försöker att njuta och ta tillvara varje sekund nu när det äntligen är sommar (fast man kan väl önska sig lite regn ändå?)
Har varit nere på min vattenrunda i dag, det blev för varmt så jag får cykla ner i kväll och så lite rädisor och pula med lite annat smått och gott.

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

Du har så gröna fingrar mamma.. hih.. kram ida