onsdag 11 juni 2008

Äntligen regn



Livet går vidare och jag med

Så kom regnet, vet inte hur mycket men regn är det. Det luktar så gott när det har regnat. Å vad detta behövs och säkert mycket mera.
Annars har det varit en lugn dag med tvätt och passning av mitt älsklingsbarnbarn som nästan springer nu när han fått kläm på detta med att gå. Att man kan älska en unge så mycket är helt otroligt.
Håller oxå på att montera ner min hemsida, av många olika orsaker skiter jag nu i den. För mycket strul och för lite hjälp för min smak. Över tre års arbete försvinner på några minuter. Det är ju sorgligt men jag överlever, jag har ju denna Blogg. Men jag har ju lärt mig massor och det försvinner inte. Sparar alla bilder från siderna i mappar det tar ju lite tid. Hade 22 undersider.

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

va rolig gubbe som går. =).. sörj inte hemsidan mamma. Din blogg e ju superfin.
Kram