måndag 15 december 2008

Bakning o sånt

För en tid sedan sydde I en underbar muffins.

Gissa vem som gillade den?

I lördags bakade vi lussikatter. Så här såg dom ut innan dom blev uppätna nästan alla.

Kokostoppar så jäkla smarriga. Inga kvar.

Det är ju jättekul att baka och man tror att nu har man kakor till hela julen. Men dom är allt för goda så rätt som det är är dom bara slut. Men va gör det om hundra år? Vi hade i alla fall kul. Efteråt lagade vi mat och åt alla 6.
I dag åkte jag in till K-stad och skulle lämna mössan. Hade bestämt med damen på kafeterian på Muséet vid 12-13 tiden. När jag kom dit så visade det sig att det var stängt måndagar. Jag hade inte damens tele-nr så jag fick hjälp av I som hittade det på nätet. Slutet gott allting gott hon fick mössan och jag fick betalt och kommer kanske att få fler beställningar senare.

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

vilken mysig bakdag vi hade.. o så smarriga bullarna blev.. =) kram ida