torsdag 25 december 2008

God jul alla




Julen har hittills varit så stilla som jag önskar att fira jul. Var hos I+T och Mille i går tillsammans med Milles morfar och det var trevligt att sitta och prata och småäta och bara njuta. Min lapptopp bröt samman för några dagar sedan och jag har inte kunnat blogga eller vara ute på nätet, det kändes jobbigt. Tänk vad man vänjer sig fort vid datorn och allt som ska läsas och följas med i. I dag har min x-man hjälpt mig med en ny och I har varit så hjälpsam med inkoppling och allt det andra som följer med. Så nu är jag på banan igen och kan skriva vad jag har på hjärtat.
Detta är inlägg nummer 100 och det känns kul och lite häftigt. Jag trodde inte att detta var något för mig när jag började i april. Men med foton och bilder som jag hittar på internätet blir det ju en utmaning. Det är ju kul att man kan gå tillbaka och se hur man mådde och hade det nästan dag för dag. Tack kära I för all hjälp som du har gett mig för att jag skulle klara av det.

Inga kommentarer: